På G...

image55
Så här fokuserad är Chili vid träning - häftigt att se henne så taggad. Just nu tränar vi mest agility, lydnad och freestyle, men lägger även ut spår och kör rapport uppe i skogen. Jag har börjat läsa lite mer om vallning nu, och ska försöka ta tag i den biten också. Ska höra med ett gammalt par, som har får här borta (vi brukar köpa ägg hos dem), om jag och Chili nte skulle kunna få möjlighet att komma och hälsa på då och då, för att bara vänja henne vid fårens läten och lukt och så vidare. Vi får se vart det leder, just nu försöker vi träna in höger, vänster och stanna så att det ska sitta. Mja... kuligt!!


Kommentarer
Anonym

Hej, Bilderna var jätte fiina <33 Skulle jag inte kunna få använda de på en hund som jag har på stallet.se ?? (L)

2007-03-18 @ 13:44:32
Helena Hagström

Hej Bambam ,,,, oj viken snygging du är !!! Här kommer MASSOR av kramar till dig från Jatsi & Matte
Kan du be matte skicka lite bilder som jag kan lägga ut på min hemsida ....

2007-03-22 @ 11:15:22
URL: http://www.hagstromberga.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0