Kennelträffen 9-10 juni

Vallning kanske nåt för oss?

Här är det första gången jag och Chili försöker oss på vallning.. Anna Hall försöker instruera oss hur vi ska göra. Chili tog det framförallt som en lek och följde mig mest i fotgående, men gjorde några avstickare och drog något varv runt fåren då och då. Kul!

Två små nötter...

Åsa och jag flummar oss som vanligt... du e för go Åsa!

Systrakärlek

Bessie och Chili busade lite då och då, dom är ju bara för fina våra hundar!!!
På Kennelmästerskapet kom Bessie och Åsa på första plats, och Chili och jag kom på en tredjeplats av ca 10 hundar - alla från kenneln. Inte nog med det.. både jag och Kristian tippade flest rätt hur vi skulle placera oss, så vi delade på vinstpotten! Alla som tippade satsade 10:- och den som vann fick kosingen - vi fick dela på det, jag å Krille. Dock efter att jag dubbelcheckat hur vi hade tippat - han e lite lurig den där Kristian! ;-)

TACK alla som var med på träffen och Tack Anneli och Kristian som arrangerade hela helgen! Det var en härlig helg med god mat och fint väder. Ha det bra allihopa!!


Kommentarer
Åsa

du e´la goo du me! ;-) haha!!!
Tack för en trevlig helg sis!

2007-06-12 @ 23:13:20
URL: http://bessie.webblogg.se/
Helena Hagström

Ja de va synd att vi totalt missade lägret !! men så är det !!!! Jag behöver verkligen massssor av hjälp med Chester kan jag lova !!!
Kram Helena & Flört Chester

2007-06-19 @ 08:09:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0