Trött efter en dag på stan..

trött efter en dag på stan..

Idag (26/2-07) åkte jag å Blomman bil in till Göteborg och parkerade i P-hus Nordstan. Nu skulle det bli stadsträning igen! Förvånande var att det var själva parkeringshuset som var läskigt, inne i "stan i stan" (Nordstan) tränade vi på tricks och lydnad - inför publik!! HAHA, inne på köpcentrat. Det ni. Hon var tok-duktig och hade full fokus på mig, om det inte kom något barn tätt inpå, för då blir Chili överlycklig... Fplk kom å ville hälsa på henne, och Chili är inte den som säger nej inte, hon hälsade på alla sorters människor, och lika glad hela tiden. Det som är bra är att hon lugnar sig fort efter hon fått hälsa :-)

Så, efter en intensiv timme i stan åkte vi hem, och SOOOOOOOV ZZZzzz.... i alla fall Chili, hennes matte var tvungen att sätta sig för att plugga anestesi. Tenta på onsdag --- aaaaahh!! :S


Kommentarer
veronica

Heeeej! Du det där parkeringshuset ÄR läskigt, Teo hatar det!! Jag tycker också det är lite spooky... Ta med en hatt nästa gång ni gör trick i stan så tjänar ni kanske lite pengar! =) Lycka till med pluggandet, går inte så bra för mig...

2007-02-27 @ 14:05:38
URL: http://www.nogg.se/teoblondie
Helena Hagström

Åhhh vilka underbara bilder önskar dig all lycka till !! Hoppas jag får träffa er ngn gång många kramar Helena & Jatsi

2007-03-07 @ 20:31:52
URL: http://www.hagstromberga.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0