Sjuketider...

Matte har opererat foten och har inte kunnat träna med mig på tre veckor, förutom lite tricks inomhus.. Sen nu när hon äntligen pluggat färdigt och gjort den stora Anestesitentan och det blev jullov skulle vi ut och träna som fasen, för nu mår hennes fot bra igen! Nej nu har hon åkt på en FET förkylning också, kollade upp sina värden på vårdcentralen och det visade sig vara Körtelfeber - sicken otursmatte jag har!! Men känner jag henne rätt försöker hon äta som en häst och bli frisk snabbt så vi kan träna fett med agility med laget. Vi ska nämligen tävla i agility 26:e januari för första gången i livet!!! Wohoo vi kommer sopa banan med alla ekipage!! Men så länge får jag vänta tålmodigt med farbror Arro vid min sida...

image107

Slalom tränar vi flitigt på dock:

image108

Och när vi ändå är inne på agility, vilket det mest kommer stå här om i framtiden tror jag, kommer här en bild på mitt nya snygga täcke som matte har sytt till mig. Tjockt och varmt för jag inte ska frysa mellan loppen.

image109


Kommentarer
Åsa

stackare.. Hoppas du kryar på dig snart! ;-)
Grymt snyggt täcke! Får man beställa ett??
Kramar från sis!

2007-12-21 @ 09:27:30
URL: http://bessie.webblogg.se/
Helena Hagström

Krya på dig !!! Gott nytt år !! Lycka till nu på agility tävlingen 26 Januari ! Håller tummarna för er hör gärna va dig !
Kram Helena Hagström

2007-12-28 @ 19:26:20
Elin & Tipp

Vilken duktig och pysslig matte du har! Jag borde kanske hinta lite till matte. hihi.
Puss Tippen

2008-02-16 @ 21:53:53
URL: http://www.elinochtipp.5min.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0