Röntgen samt lite smått å gott

Här kan ni se svaret på HD/AD -röntgen som jag tog på Chili för ett tag sen. Resultatet är helt okej, då armbågarna var utan anmärkning samt att ena höftleden var B-gradig och den andra var A-gradig. 

Röntgen

För övrigt så ska vi snart tävla igen, vilket ska bli spännande. Nu ä vi bättre på fotgående men sämre på ställande under gång... dock en och en halv vecka kvar till tävling (26/8) så vi har tid kvar på oss att öva. MEN, där är ett problem. Jag (Jen) har åkt på värsta sjukan, utan hosta eller snuva, men med feber, ömhet på hela kroppen, svullna mandlar, huvudvärk och yrsel. Vi får väl se hur mycket vi hinner träna på ställandet under kommande vecka... Shit vad jag önskar vi hade bubbelbadkar nu!!! 


Kommentarer
Åsa

Tävlingen kommer gå toppen! Ni är ju stjärnor på väg till toppen!
Många lyckatillkramar från oss! ;)

2007-08-15 @ 22:42:17
URL: http://bessie.webblogg.se/
veronica

Va skönt att lillan (som inte är så liten längre) har bra höfter! Superbra ju! Veet du, på söndag ska jag åka till Skara en liten sväng, tror jag stannar tills på onsdag. Härligt att hälsa på lägenheten! =) Men kommer sakna er där... Lycka till på tävlingen och krya på dig!

2007-08-17 @ 21:17:39
URL: http://www.nogg.se/teoblondie
Kim & Basic

Krya på dig tjejn och lycka till på tävlingen. Jag har legat i stanhårt, hoppas bara att han är lika duktig på Öland som han är hemma o på Brukshundklubben!
Kramiz

2007-08-21 @ 19:15:30
URL: http://shepchasersbasic.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0