Åt på tapeten...

Ätit tapet

En dag i förra veckan kom jag hem till köket och väggen såg ut såhär.... Trots att hon hade massor (!) av leksaker och ben att bita på...

Å värre grejer hände idag när jag kom hem efter en tvåtimmarslektion i skolan. Vi hade ändå varit ute på promenad en halvtimme i morse och Chili och Arro busade runt på en stor gräsplan, täckt av härlig morgonfrost. "Skönt" tänkte jag, "nu kommer hon sova gott en stund till". Tydligen inte, för när jag kom hem två timmar senare hade hon dissikerat HELA köksstolen!!!

Jag åkte iväg till Jula för att leta reda på en popcornmaskin som Chili´s öppfödare rekommenderade mig att köpa om hon verkade för hungrig....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0