13/12 -06

Idag lyser solen och vi har varit ute och gått en lång promenad i solen, ute på spåret, ut över åkrarna... ååå va härligt det var! Chili gjorde lite slalom mellan några pinnar, hoppade massor av gånger över en betong-gris, upp på stenar och blickade ut över Skaraslätten och tränade fot. Allt gick jättebra, så kom en cyklist och cyklade förbi och OJ vad roligt tänkte Chili... på väg fram till cykeln lyssnade hon faktiskt på mig och vände och kom tillbaka, och SHOOT vad beröm hon fick! :-)

Såg Åsas lilla länk på hemsidan och blev inspirerad så jag försöker mig på det jag med: håll till godo!

http://www.youtube.com/watch?v=NPnQwcZNZuA



Kommentarer
Kim o Basic

Ja våra rackare är verkligen väldigt lika (0=
Vad roligt att se henne på film, (tänkte åxå lära honom honom hoppa i famnen med det har inte fungerat så bra då vi håller på att lära Basic att låta bli att hoppa på folk.)

2006-12-17 @ 18:37:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0